הנפש ותיקון המידות
גודל טקסט
לימוד התורה הוא לא רק צבירת אינפורמציה, אלא נועד להפוך אותנו ליהודים טובים וערכיים יותר. הדגש בלימוד אינו על כמות אלא על איכות, קביעות ושיטתיות, מה שיהפוך את החיים שלנו מפסיביים לאקטיביים
x
-
-
-
בין ציות לשליטה
ציות עיוור לנורמות ומוסכמות חברתיות, נובע ממרכז שליטה חיצוני. גם מי שפועל מתוך הנעה פנימית יודע לקבל מרות, אך לא מאפשר לאחרים לשלוט בו. -
הצורך להיות תמיד צודק
הנעה והערכה פנימיים מסייעים לי להעיז לנסות גם במחיר כשלונות מידי פעם, כי רק כך אלמד טוב יותר ואגיע להישגים. -
לא לפחד כלל...
כשאשכיל להפריד בין תוצאות מעשיי לבין אישיותי, אפסיק לפחד מהלא נודע ולחשוש תמיד שמא אכשל. -
תוויות שחייבים להסיר!
מרכז שליטה פנימי יסייע לנו לקחת אחריות ולהסיר תוויות שהדבקנו לעצמינו או אחרים הדביקו לנו. -
-
הגיע הזמן לשלוט!
אמנם אין לנו יכולת לשלוט על התנהגותם ודבריהם של אחרים, אך בידינו הבחירה כיצד להגיב להם, לפעול מתוך שליטה פנימית ולא לאפשר להם לשלוט בנו.
המשך לקרוא...
<
1514131211
>